Inregistrare  |  Autentificare  |  Recuperare parola        
 
EXPERTI CONTABILI
CONSULTANTI FISCALI
AUDITORI


Calendar fiscal




Curs valutar

Curs valutar valabil marti, 12 decembrie 2017

EUR 4.6332  
GBP 5.2548  
USD 3.9274  
CHF 3.9629  


Newsletter
Inscrie-te la newsletter si vei primi e-book-ul...
Introduceti in casuta de mai jos adresa dvs. de email pentru a primi newsletterul nostru.



Da mai departe!




Integrated Financial Management SRL

Data inregistrare: 2011-08-09 02:27:00
Tip firma: audit
Judet: Bucuresti
J: J40/1904/2011   *   CUI: RO28065506
Persoana de contact: Popa Nicolaie Marius
Adresa: Str. Foisorului nr. 2A, Bl. E, et. 10, Ap. 20, Sect. 3
Telefon: 0724.55.11.11
Fax: ---
E-mail: mdacont@yahoo.com
Website: www.intfin.ro

Descriere:

Firma audit Bucuresti-Servicii audit financiar

Auditul financiar reprezinta activitatea de examinare, in vederea exprimarii de catre auditorii financiari, a unei opinii asupra situatiilor financiare, in conformitate cu standardele de audit, armonizate cu standardele internationale de audit si adoptate de Camera Auditorilor Financiari din Romania.

Integrated Financial Management SRL este o firma de audit care isi propune sa furnizeze servicii de cea mai inalta calitate.
Echipa noastra este profesionista, dinamica si este compusa din membri cu experienta in activitatile de audit.
Va asiguram ca tratam cu maxima responsabilitate tot ceea ce intreprindem.

SERVICII

  • Audit financiar conform standardelor nationale si internationale de raportari si a reglementarilor conforme cu directivele europene;
  • Auditarea situatiilor financiare la cererea beneficiarului;
  • Audit contractual sau statutar (conform standardelor internationale de audit IAS);
  • Retratarea situatiilor financiare conform IAS si IFRS;
  • Revizuirea situatiilor financiare (due diligence);
  • Asistenta in caz de fuziune, divizare, lichidare societati.

  Auditarea fondurilor nerambursabile

  • Efectuarea auditarii in conformitate cu Standardele Internationale de Audit inclusiv ISA 800;
  • Verificare eligibilitate costuri directe cu termenele si conditiile contractului de finantare;
  • Verificarea veniturilor actiunii (daca veniturile au fost corect inregistrate in evidenta contabila a proiectului finantat);
  • Verificarea conformitatii Cererii de Rambursare a Cheltuielilor cu conditiile contractului de finantare;
  • Verificarea conformitatii evidentelor contabile ale beneficiarului cu regulile contabile din contractul de finantare;
  • Reconcilierea informatiilor din Cererea de Rambursare a Cheltuielilor cu sistemul de contabilitate si inregistrarile beneficiarului;
  • aplicarea corecta a ratelor de schimb pentru conversiile monedei, unde este cazul;
  • Analiza incadrarilor bugetare (Cererea de Rambursare a Cheltuielilor versus bugetul contractului de finantare);
  • Verificarea sumei totale solicitata la plata de beneficiar cu Conditiile Generale si Specifice ale contractului de finantare, precum si sumele totale prevazute pe categorii de cheltuieli;
  • Intocmirea Raportului privind Constatarile Factuale (RCF).
 
portal financiar     audit     contabilitate     consultanta     cum ma abonez     despre noi     contact harta site
Site-uri partenere: Certificare Bilant - Certificare Declaratie 101 alexdinu.ro trainingurispecializate.ro termeni si conditii     copyright © 2011 Portal Finante
  Web design:Web design Bucuresti